maandag 1 februari 2010

Deze keer is het wel gelukt om op tijd mijn blog te schrijven. Jammer genoeg zal het deze keer zeer kort zijn want het was een heel rustige maand.

Behalve gaan werken ben ik eigenlijk niet veel buiten geweest. We zijn nu bezig met het organiseren van een intercultureel trimester. We moeten echt veel activiteiten bedenken, we gaan met de kindjes eten uit ons land koken (ik ga hun leren om pannenkoeken te maken, of toch een poging wagen), met de jeugd gaan we naar muziek uit ons land luisteren, we gaan een knutselwerk maken met schilderijen uit ons land, … en natuurlijk mag er voor de jeugd een info-sessie over EVS niet ontbreken.

Voor de rest heb k echt niet veel gedaan, ben een paar keer iets gaan drinken ‘s avonds, we hebben op het appartement ook een paar avonden gezelschapsspellen gespeeld.

Zondag ben ik naar de cinema geweest, we zijn Avatar gaan kijken (en ja hoor, natuurlijk gedubt in het spaans).  Maar ondanks dit feit was ik zeer onder de indruk van de film. Iedereen moet hem gezien hebben.

Volgende maand gaat er normaal wel meer gebeuren. Er komt een nieuwe medebewoner, een jongen uit Finland, ben van plan om volgende zaterdag naar een concert te gaan.

M.a.w. hopelijk heb ik volgende maand meer te vertellen.

Heel veel groetjes,

Van mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten